torsdag den 8. december 2011

I dag har jeg brugt det meste af dagen på at sortere, smide ud og pakke mine ting ned i mine kufferter. I går sagde min hostmum nemlig til mig at de kun havde brug for mig om mandagen i næste uge. Det gav mig mulighed for at tage til London før. Jeg skrev straks til Sandie som sagde jeg skulle komme over til hende tirsdag! så nu er min coach billet lavet om, så jeg ankommer til London med mig selv og ALT min bagage 14.20. Jeg kan slet ikke vente med at komme afsted. Men efter i dag er det efterhånden gået op for mig hvor mange ting jeg egentlig har. Jeg har 2 store kufferter som hver må veje 20 kg i bussen på håndbagage. Så jeg skulle virkelig tage mig sammen i dag for at sortere og smide ud, og det samme gælder for resten af weekenden. Puha. Men nu kan jeg endelig se en ende på det her. Bliver dejligt med juleferie i Danmark :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar