torsdag den 1. december 2011

Første december

Jeg føler mig slet ikke i julestemning selvom det i dag er d. 1. december. Jeg har fået købt en del julegaver, men stadig er der ingen julestemning i mig. Måske er det fordi der ingen sne er og fordi at jeg nærmest ikke fryser når jeg træder ud af en dør! Men måske det kommer på mandag hvor jeg med familien skal til London. Og hvad skal vi der? Ja, mine børn vil så gerne se julemanden, så ham tager vi lige helt til London for at se. :-) Men er nu sikker på at det nok skal blive hyggeligt. Og i dag er der kun 2 uger indtil jeg tager til London igen for så at tilbringe en forlænget weekend ved min veninde inden vi sammen sætter os på flyveren og flyver hjem til Danmark for at holde juleferie! Skønt. Tiden kan kun gå for hurtigt.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar