mandag den 28. november 2011

London babyyyy

Som sagt har jeg været i London i weekenden. Det danske KFUK afholdte et dansk julemarked som mig og min veninde Kathrine ikke kunne gå glip af. Så fredag aften tog jeg ned til Kathrine hvor vi gik ud og fik en drink. Lørdag morgen kl. 5 ringede uret og vi stod op. Vi skulle med en coach til London. Vi ankom og fandt vores hostel vi havde booket. En anden veninde stødte til og vi nød den første ristet og franske hotdog og æbleskiver i 3-4 mdr. Derudover blev der også købt rigtig danske Karen Vulf pebernødder. Mums. Vi var en tur på Oxford Street og se det flotte julelys. Derudover var vi i en masse butikker, i M&M's world, og på Buckingham Palace. En super hyggelig weekend som nu heldigvis snart bliver hverdag for mig d. 4. januar. Kan slet ikke vente til jeg flytter til London! :-)



2 kommentarer:

  1. Det lyder til, at du har haft en god weekend :)

    SvarSlet
  2. Jeg havde en fantastisk weekend i London! Håber også at du havde en god weekend :-)

    SvarSlet