tirsdag den 22. november 2011

Et 5 års minde

For omkring en måned siden købte jeg denne søde lille kalender. Det er ikke en hvilken som helst kalender. Det er 5 års kalender som hver dag stiller dig et spørgsmål du så skal svare på. Når året så er gået, og du starter forfra kan du se hvor henne du var i dit liv for præcis 1, 2, 2 år osv. siden. Du kan se forskellen på dine svar år til år da du svarer på 365 spørgsmål 5 gange. Den er så sød og vil være en fantastisk dejligt minde. 

           Den kan købes her: www.amazon.co.uk Dog er den udsolgt lige pt. Jeg mener ikke at jeg gav mere end 75 kr. for den. Den er helt sikkert et sikkert køb :-) 

2 kommentarer:

  1. Hej Sanne :)
    Tak for de meget fine ord på min blog. Det varmer! Og jeg må sige, at din blog tegner til at blive rigtig spændende. Jeg synes det er rart, at jeg får lov til at følge din blog helt fra start og er nu også blevet fast læser :) Jeg ved ikke om du fik tilmeldt dig på min blog?

    Kærligst Stina.

    SvarSlet
  2. Kære Stina
    Det var så lidt, det fortjente den!
    Det var godt, den anden blog jeg havde, har jeg haft i 3 år, så syntes det var tid til noget nyt!
    Det tror jeg at jeg gjorde, men jeg tjekker det lige for en sikkerheds skyld. Blev helt fanget af din blog! :-)

    SvarSlet