onsdag den 23. november 2011

To do

Der er bare nogle ting her i livet som jeg er nød til at prøve eller opleve inden det er for sent. Derfor har jeg en to do liste som jeg har gemt i mit skab, hvor jeg engang hvert halve år tilføjer en ny ting. For første gang i min blog tid, tror jeg at jeg vil offentliggøre den

*Lær at spille guitar
*Bo i 2 andre lande end Danmark
*Køb en Iphone
*Få et stort walk-in closet
*Gør en forskel for en person
*Løb en halvmarathon
*Se en Olympiade
*Gå til en Nik og Jay koncert


Til jul er det igen tid til at tilføje et nyt punkt, jeg er bare stadigvæk bare rigtig meget i tvivl om hvad det skal være. Det må ikke være for urealistisk, da jeg helst skal kunne strege dem alle engang. Den med Nik og Jay koncerten er jo så ved at være en del år siden, da jeg ikke har i sinde at tage til en Nik og Jay koncert igen ;-) Jeg elsker gamle ting som denne, som jeg kan tage frem engang imellem og smile af! Jeg har en poesibog helt tilbage fra dengang jeg var 10 år, som jeg stadigvæk bruger. Der står søde små hilsner i fra venner, veninder og familie som går 10 år tilbage. Det er utrolig sjovt at finde frem og sidde og læse i. I går købte jeg på Amazon en scrapbog som jeg har tænkt mig at udfylde med minder fra mit år som au pair. Jeg kan slet ikke vente med at komme i gang :-)


4 kommentarer:

  1. Hej med dig.

    Du har virkelig en hyggelig blog at sidde og læse. Ret anderledes, hvis du spørger mig.
    Vi kunne evt følge hinanden?

    http://timesquare.blogspot.com/

    ▲ xox

    SvarSlet
  2. Det er altid sjovt med sådanne nogle lister. Jeg plejer selv at lave sådan en hvert år over, hvad jeg SKAL nå i det nye år :) Så en gang i december kommer der helt sikkert sådan en liste fra min side igen :)

    SvarSlet
  3. Simone: Tak for din søde kommentar :-) Jeg er glad for at du syntes den er anderledes, jeg er nemlig også lidt anderledes ;) Jeg vil rigtig gerne følge dig, men lige pt. har jeg lidt problemer med at kunne følge andre, jeg er i gang med at læse problemet. Men så skal jeg nok følge dig! :-)
    Sanne xx

    Stina: Det er det nemlig. Og nu er min ved at være så mange år gammel, at det helt er sjovt at se hvad jeg skrev dengang :-) Har du forresten set min besked omkring at følge?
    Sanne xx

    SvarSlet
  4. Stina og Simone : det virker nu og jeg er følger af jer begge :-)

    SvarSlet