tirsdag den 22. november 2011

Hvem er jeg?

Hvem er jeg? Jeg er en pige på 20 år, snart 21. Jeg kommer fra Vestjylland hvor jeg er opvokset i en by kaldet Ringkøbing. Efter folkeskolen gik jeg på efterskole i Holstebro som så fører til at jeg efter efterskolen vælger at tage handelsskolen i Holstebro i stedet for i Ringkøbing som ville være oplagt. Jeg flyttede selv til Holstebro da jeg begyndte på 2. år. Jeg fik arbejde på Jensens Bøfhus som værtinde ved siden af skolen. Jeg fik en kæreste som jeg fik i klasse med. Da jeg kom på 3. år skulle jeg til at beslutte mig for hvad jeg ville efter jeg var blevet student. Jeg havde mange forskellige idéer. Jeg oprettede en profil på aupair.world.net hvor jeg fandt en engelsk familie som jeg skrev kontrakt med. Jeg arbejde hele min sommer i Holstebro og i Skagen. Min daværende kæreste og jeg slog op og jeg tog til Bristol, England i starten af september. Her har jeg så været nu i snart 3 måneder.
Fra januar af flytter jeg til London hvor jeg starter hos en engelsk familie. Forklaring kommer senere.

Som person er jeg en glad og smilende pige, som regel :-) Jeg holder meget af at bruge min tid sammen med mine veninder uanset om det så er en bytur, en hyggeaften, shoppetur eller cafébesøg. Jeg har veninder fra min gamle skole, min efterskole, min handelsskoletid og fra mit arbejde. Jeg føler mig så heldig fordi jeg stadig er sååå tæt med mine veninder selvom jeg flyttede til en anden by, vi stoppede på handelsskolen og jeg flyttede til England. Det overrasker mig tit hvor vigtigt det egentlig er med veninder. Men der findes ikke noget bedre i hele verden en personer man kan dele alt med!







2 kommentarer:

  1. Lyder spændende. Har altid godt kunne tænke mig at komme et smut til England :)

    SvarSlet
  2. Det er spændende Vanessa! Men der er også en hage ved det. Det får du at se i et indlæg snart ;)

    SvarSlet