torsdag den 24. november 2011

Julegave indpakning

Jeg har efterhånden fået købt nogle af alle de julegaver jeg skal. Jeg syntes stadig jeg mangler en del, men der er heldigvis også lang tid til jul endnu. Så i dag har Barnaby og jeg været i gang med at pakke julegaver ind på stuegulvet. Han syntes dog kun at papiret var sjovt at lege med, så det fik han lov til :-) Egentlig har jeg ikke selv fået skrevet min egen ønskeseddel da jeg slet ikke kan komme i tanke om noget. Sådan er det ofte når jeg skal skrive ønskeseddel, jeg glemmer helt hvad jeg godt kunne tænke mig. Så den bliver altid skrevet i sidste øjeblik!

3 kommentarer:

  1. Jeg synes desværre, at der er kort tid til jul og jeg er virkelig stresset. :)

    SvarSlet
  2. Mange tak for din søde kommentar! :)

    Jeg synes det er imponerende, at du allerede er begyndt at købe julegaver! Det er jeg slet ikke. Til gengæld har jeg en ønskeseddel. Men det er nok også mest fordi, jeg altid skriver ned, når jeg ønsker mig noget og så sletter jeg det igen, hvis jeg enten har købt det, eller det bare ikke er interessant mere. Så går det fra fødseldag til jul til fødselsdag til jul osv.

    SvarSlet
  3. Til jer begge to : Jeg ved godt at der faktisk er ret kort tid til jul, og normalt plejer jeg at være super sent ude med julegaverne men i år har jeg været god :-)
    Jeg burde også begynde at skrive alt ned hvad jeg ser jeg gerne vil have ;) Ville være det nemmeste!!

    SvarSlet