tirsdag den 22. november 2011

New beginning

Så prøver jeg helt forfra! Jeg starter helt forfra med at blogge. Jeg har forhen haft 2 andre blogge som jeg nu har slettet fordi det er på tide med en ny begyndelse. Jeg ved godt at det tager tid at starte en ny blog op, nyt design, baggrund, bredde osv. Men når alt det så er på plads, er det fantastisk endelig at kunne begynde at blogge. Jeg har så snydt lidt. Jeg begynder at blogge inden mit design er færdigt!

Ja - det er så mig fra i sommers. Det er første gang jeg vælger at sætte et billed ind af mig selv, da jeg førhen har holdt min profil hemmelighed for familie, venner og veninder. Men det er en ny begyndelse, og jeg vil ikke holde det hemmeligt mere. Dog vil jeg ikke give den til dem jeg kender, men hvis de selv finder den, kan jeg jo ikke benægte :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar